BloggUgglan

Ericas blogg: om allt möjligt och ingenting

Mot Göteborg

Publicerad 2016-08-18 06:54:58 i Allmänt,

Sovit alldeles för lite, som vanligt, men idag var det bara att bita ihop och gå upp när alarmet ringde. Ett måste då tåget mot Göteborg går 08.11. Jag och Sebastian har bokat in två nätter på hotell och imorgon ska vi på Liseberg. Vi kände att vi ville göra något tillsammans innan sommaren var slut, vi pratade om lite olika alternativ men tillslut blev planen en kortvisit i Göteborg. Kommer nog inte uppdatera här förens på söndag då jag är hemma igen (kommer hem sent på lördag och då lär jag bara vilja gå och lägga mig när vi kommer hem). Men nu måste jag fortsätta göra mig i ordning, måste ta bussen kvart övet sju!
(Solen verkar kika fram här såhär på morgonkvisten i alla fall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela