BloggUgglan

Ericas blogg: om allt möjligt och ingenting

Second hand, mer pokémon, Dollar Store och chokladtårta

Publicerad 2016-08-13 19:09:40 i Allmänt,

I torsdags så var vi i väg till tre olika Second hand butiker, jag älskar att gå på second hand för man kan hitta så mycket roliga saker till en billing peng. Det slutade med att jag köpre fyra böcker (för 65kr) att lägga till i min evigt växande samling av böcker jag inte har tid att läsa (för man kan aldrig ha för många böcker). Både Isabelle och Rebecca fyndade också. På kvällen drog vi ut och spelade pokémon, såklart ;) 
Igår så kom Emma också till Uppsala, yay, alltid lika kul att vara samlade alla fyra (vi måste passa på när vi kan). Då blev det att vi drog iväg till Sala för att gå på Dollar Store, jag och Rebecca har planerat ett tag på att göra en liten dagsutflykt, och då dem andra ville med också så tog vi det när alla var här. Kom hem med en del roliga grejer därifrån också :)
Är man trött och kall kan man vila på varandra så blir det varmare ;) 
Sedan blev det ut igen och spela pokémon, och kul hade vi ;) 
När vi kom in igen så gjorde vi klart vår tårta som vi hade börjat med innan vi gick ut. Både gluten och mjölkfri (recept här) är den då Isabelle inte kan äta det, men sjukt god blev den! Kommer helt klart att baka denna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela