BloggUgglan

Ericas blogg: om allt möjligt och ingenting

Time has a wonderful way of showing us what really matters

Publicerad 2016-08-16 20:07:22 i Allmänt,

Idag så plockade Ellen och Sofia upp mig och så åkte vi till Boländerna och gick på second hand butiker, Rusta och sedan åt vi lite lunch på Ikea. Det blev att jag köpte ytterligare tre böcker, men när summan av dem tre blir cirka halva priset av vad en av dem böckerna skulle kosta att köpa ny i butik så är det svårt att låta bli. På Rusta hittade jag en kudde som jag tyckte var fin så jag slog till på den också då det var nedsatt pris.
Sedan när jag kom hem så var jag inte hemma länge innan det ringde på dörren och Elin helt spontant hälsade på. Inte så ofta det händer, så det var lite kul att hon kom och hängde en liten stund. Också Sebastian kom hem inte långt efter att jag kommit hem, då han hade kört en pokémon runda i cirka två timmar efter jobbet. När Elin gått blev det att jag startade en film och sedan dess har jag typ bara lämnat soffan för att fixa middag och gå på toa. Planen är att bara ta det lugnt ikväll, blivit mycket kvällar med pokémon spelande så idag tar jag en paus ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela