BloggUgglan

Ericas blogg: om allt möjligt och ingenting

Comic Con och myskväll

Publicerad 2016-11-06 15:33:00 i Allmänt,

I fredags så åkte jag och Sebatsian till Stockholm och Kistamässan där det pågått Comic Con under helgen. Egetligen hade jag gärna gått på lördagen men fedag var enda dagen Sebastian inte jobbade så det fick bli då. Vi var där från 11 tiden till 15 tiden, så det blev några timmar. Sebastians kompis ställde ut med KTH och vi provade deras VR spel och hängde lite med honom men annars gick mest runt och tittade på allt som såldes. Harry Potter nörd som jag är så köpte jag, två Pop! vinyl figurer, ett glasunderlägg och en Hufflepuff halsduk, sen köpte jag en Tardis nyckelring också. Sebastian köpte en t-shirt med sitt nickname på. När vi skulle därifrån blev vi upphämtade av Sebastians pappa och åkte hem till dem och åt middag och hängde där några timmar.
Igår så träffade jag Elin på stan vid 14 tiden och det blev lite inköp både på stan och i Boländerna, sedan åkte vi hem till Elin och hängde där och lagade mat och kollade på film. Det blev en myskväll!
Det här köpte jag, en Light box som man kan skriva egna meddelande på och en sladd till den, polkagris tvål, två armstödsbrickor från IKEA, en snöflinga som ska sitta i toppen på granen och tre träfigurer E,S och &. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela