BloggUgglan

Ericas blogg: om allt möjligt och ingenting

Fantastic beasts and where to find them

Publicerad 2016-11-19 10:40:00 i Allmänt,

Uppsatsen som det känns som jag och Emma har hållt med på hur länge som helst, är klar! Vi lämnade in den i torsdags, några dagar innan deadline! Dock kom jag på en sak idag som behöver korrigeras i den version som är inlämnad, men Emma skulle fixa det imorgon sa hon.

Igår var jag och Sebastian ner på stan och gick runt i butiker och käkade på Max. Sen mötte vi upp Elin och Åskar och gick och såg Fantastic beasts and where to find them på bio. Efter besvikelsen med Cursed child så hade jag, Harry Potter nörd som jag är, i princip inga förväntningar alls på filmen, men tyckte att den var riktigt riktigt bra!

Idag ska jag åka till Stockholm och sedan är jag där till och med måndag. Jag ska umgås med mina kompisar Rebecca och Emma (en annan Emma än den nämnd tidigare) och imorgon ska vi gå och se Bastille spela! Är så sjukt taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela