BloggUgglan

Ericas blogg: om allt möjligt och ingenting

I'm back! (Och pumpan Fred)

Publicerad 2016-11-03 19:46:18 i Allmänt,

Hej, jag vet, bloggen har varit död ett tag, över en månad... men jag har inte haft orken att försöka hålla den uppdaterad, men nu är jag tillbaka! (Plus att jag lovade Rebecca att blogga om pumpan). Nu ska jag försöka hålla den levande igen! Så förvänta er minst tre uppdateringar i veckan! 
 
Men i alla fall, jag lovade som sagt Rebecca att blogga om pumpan (bättre sent än aldrig). Rebecca var här i helgen som var och då hade jag och Sebastian köpt en pumpa som vi tänkt fixa till Halloween, Rebecca ville gärna vara med men hon vägrade i princip att röra pumpan haha. Den blev rätt bra tycker jag, tycker det blev en väldigt glad pumpa, han fick heta Fred :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela