BloggUgglan

Ericas blogg: om allt möjligt och ingenting

"Inspirerat skrivande"

Publicerad 2016-11-13 22:16:00 i Allmänt,

I fredags hade jag och Emma något som hon döpt till Inspirerat skrivande. Vilket innebar att vi satt hemma hos mig och skrev på vår uppsats samtidigt som vi "blev inspirerade" av vin och cider för hennes del och bara cider för min del. Plus att vi tog en paus och lagade mat också, det blev pasta med bacon och ostsås. Vi lyckades faktiskt komma en bra bit i vårt skrivande, vi är verkligen i slutspurten nu. Det gäller bara att få till det sista och förhoppningsvis få bra feedback på det vi mailade till vår lärare i fredags. 
Igår drog jag och Sebastian till Boländerna, för att gå på IKEA och lite annat. Sedan blev det en myskväll hemma då vi lagade kött med potatisgratäng till, och hade köp lite gott. Idag var jag hemma hos mormor och firade hennes födelsedag, sedan har jag inte gjort så mycket efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela