BloggUgglan

Ericas blogg: om allt möjligt och ingenting

Nu är det vinter

Publicerad 2016-11-11 13:08:00 i Allmänt,

Vintern är här och det är snö utanför! Jag älskar när snön ligger på marken och träden, det ser så himla fint ut. Tyvärr betyder det att det blir kallare, det är väl det som är det negativa när vintern kommer. Just nu är det okej men när det är typ 20 minus grader så är det inte alls lika roligt. Men i och med vintern kommer också förväntan inför julen och allt vad den innebär. Julen är en av mina favorit högtider och jag ser såklart fram emot julafton, men jag ser också fram emot saker inför själva julafton som att baka pepparkakor och att kunna köpa en riktigt julgran till vår lägenhet (mamma är allergisk, så har inte kunnat haft riktig). Men en annan sak jag verkligen ser fram emot är den Londonresa jag och Sebastian bokat 3-5 december. En kort liten resa bara vi två till ett av mina favoritställen, det ska bli roligt! 
(Så här fint var det nere på stan igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela