BloggUgglan

Ericas blogg: om allt möjligt och ingenting

Taco bar, Skratt och dans

Publicerad 2016-11-26 21:06:25 i Allmänt,

Igår så åkte jag och Sebastian ner på stan, där mötte vi upp Elin, och efter att ha plockat upp lite Black Friday fynd på Webhallen gick vi och åt middag på Taco bar.
Efter middagen åkte Sebastian hem och jag och Elin gick till UKK för att kolla på standup med Johan Glans. Det är skönt att bara få skratta en stund och mycket skratt blev det. Efter att standupen var slut mötte vi upp Ebba och Elisabeth och gick till klubb på nation. Jag drack lite, men mest så dansade jag, var så himla längesen jag gick ut och dansade, så det va väligt roligt! Så allt som allt kan gårdagskvällen sumeras som en väldigt bra kväll, med god mat, skratt och en himla massa dans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela