BloggUgglan

Ericas blogg: om allt möjligt och ingenting

Nickelback och Troye Sivan

Publicerad 2016-09-10 14:39:24 i Musik & Konserter,

I tidags var jag, Elin och Joel till Stockholm och såg Nickelback spela på Globen, detta är ett band som jag lyssnade ganska mycket på förut och att få se dem live var riktigt coolt! Speciellt då dem spelade många av de gamla låtarna så att jag fick höra mina favoriter live! Vi hade sittplatser längst bak på andra raden och man såg faktiskt riktigt bra och med tanke på att både jag och Elin var förkylda var det skönt att inte behöva stå. 
Igår var jag på ytterliggare en konsert denna gång var det Troye Sivan som spelade på Gröna Lund. Jag och Ebba kom dit runt halv sex tiden och sedan var det bara vänta till klockan 20 då Troye började spela. Vi stod mitt i smeten och det gick knappt att röra sig, men fyfan va bra han är live! Men jag känner att jag inte tycker det är lika kul att stå ihoptryckt med människor på konserter längre, vill ha mitt uytrymme, antar att jag börjar bli gammal... haha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela